SGP درب های امنیتی

ساخت وبلاگ

از انواع و اقسام درب‌ها، یکی از شناخته شده‌ترین نوع آنها درب‌های چوپی هستند که از تاریخ بسیار دور و درازی ساخته می‌شدند و به‌عنوان درب‌های ورودی ساختمان‌ها و خانه‌ها کاربرد داشتند. امروزه با ورود درب‌های امنیتی و ضدسرقت و تغییر نیازهای انسان نسبت به گذشته، می‌خواهیم در این مطلب یک بررسی انجام بدهیم و ببینیم که امروزه درب‌های چوبی بیشتر در چه مکان‌هایی کاربرد دارند.

درب‌های چوبی را می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین نوع درب‌ها شناخت که علاوه بر زیبایی، حسی خاص و ناب را به همراه خود به مهمانان و میزبانان یک خانه القا می‌کند. اگر یک کارفرما باشید، دارای ذوق خاصی نیز باشید و بخواهید مشتری‌ها و کسانی که برای مصاحبه به دفتر کاری شما می‌آیند را با حسی خاص و ناب از آرامش وارد دفتر خود بکنید، اولین انتخاب شما مطمئنا یک درب چوبی خوش‌رنگ با طرحی زیباست. اگر ساکن یک مجتمع مسکونی یا تجاری بزرگ هستید، می‌توانید با دغدغه بسیار کمتری یک درب‌ چوبی دلخواه خود را سفارش بدهید و همان‌طور که دوست دارید از آن استفاده کنید. اما اگر شخص محتاطی هستید و تا زمانی که از امنیت درب ورودی به ساختمان‌تان اطمینان حاصل نکنید، نمی‌توانید به‌راحتی بخوابید و به کارهای روزانه خود برسید، درب‌های لوکس امنیتی نیز می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند. درب‌های لوکس امنیتی با توجه به تنوع بالایشان، دارای انواعی هستند که تا جای ممکن از چوب ساخته شده‌اند و همان ظاهری را دارند که شما در نظر دارید.

خیلی از بحث اصلی دور نشویم به بحث کاربرد درب‌های تماما چوبی برگردیم. با توجه به موقعیت ساختمان شما، درب‌های چوبی می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از برکاربردترین مکان‌های نصب درب چوبی، نصب آنها به‌عنوان درب‌های داخلی ساختمان‌هاست. مخصوصا در کشور ما ایران، استفاده از درب‌های چوبی اصیل به‌ععنوان درب‌های ورودی ساختمان خیلی رایج نیست؛ اما برخلاف آن، استفاده از درب‌های چوبی به‌عنوان درب‌های داخلی ساختمان‌ها در کشور بسیار رایج است و همین باعث می‌شود آن حس آرامش ایده‌آل هر فرد در خانه‌اش بیشتر نمود پیدا کند.

اگر صاحب یک کافه یا رستورانی خاص و سنتی هستید نیز انتخاب درب ورودی یک مساله بسیار مهم و چالش‌برانگیز برای شماست؛ زیرا درب انتخابی شما می‌بایست هم امنیت بالایی داشته باشد و هم زیبایی و جذابیت بالایی. معمولا دیگر امروزه درب‌های لوکس امنیتی در این مکان‌ها استفاده می‌شوند، اما اگر فردی اصرار بر استفاده از درب‌های چوبی و اصیل داشته باشد، معمولا درجه امنیت پایین آنها را با نصب درب‌های امنیتی دیگر چون درب‌های مشبک و درب‌های ثانویه دیگر جبران می‌کند. درب‌های چوبی نیز به خودی خود می‌توانند با توجه به جزییات ساخت و طراحی‌شان دارای امنیت بسیار بالایی باشند و علاوه بر تاکیدی که روی زیبایی و آرامش وجود دارد، از نظر امنیتی نیز در سطح خوبی ساخته و ظاهر شوند.

چه انتخاب‌تان یک درب چوبی خاص باشد و چه یک درب امنیتی لوکس چشم‌نواز، ما در شرکت SGP Doors این را وظیفه خود می‌دانیم که به سلیقه شما احترام بگذاریم و طبق خواسته‌های شما پیش برویم، اما در کنار این وظیفه بسیار مهم خود را نیز مسوول امنیت و حفاظت از جان و مال شما می‌دانیم. SGP Doors تولیدکننده انواع درب‌های چوبی، امنیتی و ضدسرقت است و افتخار این را دارد که به‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه صنعت ساختمان و شهرسازی شناخته می‌شود. اگر به‌فکر خرید و سفارش انواع درب هستید، تضمین زیبایی و امنیت درب‌های شما اولویت ما در SGP Doors است.

http://doors.sgpco.com

 
SGP درب های امنیتی...
ما را در سایت SGP درب های امنیتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sgpdoors sgpdoors بازدید : 320 تاريخ : شنبه 20 مهر 1398 ساعت: 17:38

شاید هنوز بسیاری از مردم نمی‌دانند یک درب لوکس چیست و چرا آن را با این نام می‌خوانند. احتمالا اسم «درب لوکس امنیتی» را شنیده‌اید اما دقیقا نمی‌دانید واژه لوکس وسط این اسم چه نقشی دارد. تلاش ما در این مطلب این است که برای شما توضیح دهیم چرا امروزه درب‌های لوکس داریم و به چه نوع درب‌هایی درب‌های لوکس می‌گوییم.

اگر واژه «لوکس» را از «درب لوکس امنیتی» حذف کنیم، فقط «درب امنیتی» برای‌مان باقی می‌ماند و احتمالا در ذهن‌مان می‌توانیم تصور کنیم که یک درب امنیتی چیست و می‌تواند چه شکلی باشد. درب‌های امنیتی در قالب‌ها و انواع متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند؛ از درب‌های پارکینگ بزرگ و فلزی که با ریموت کنترل می‌شوند گرفته تا درب‌های آلومینیومی ورودی اتاق‌ها یا انباری‌ها همگی از انواع درب‌های امنیتی هستند. درب‌های امنیتی که به‌عنوان درب ورودی یک ساختمان یا خانه استفاده می‌شوند، اکثرا درب‌های فلزی و با طراحی‌های نه‌چندان چشم‌نواز بودند تا این‌که درب‌های لوکس وارد بازار شدند. درب‌های امنیتی دارای زیبایی خاصی نبودند و روح یک خانه یا محل کار شما را از آن می‌گرفتند، درب‌های لوکس با این هدف طراحی و وارد بازار شدند که هر دو مولفه زیبایی و امنیت را در کنار یکدیگر قرار دهند.

واژه «لوکس» به این دلیل بینابین «درب امنیتی» قرار گرفته که به مشتری اعلام کند دیگر می‌تواند برای انتخاب درب ورودی خانه یا محل کارش دربی را سفارش دهد که بین زیبایی و امنیت خط تعادلی را به‌وجود آورده. درب‌های لوکس امنیتی اکثرا یا دارای نمای چوبی هستند یا در کنار فلز برای ساخت آنها از چوب نیز استفاده شده؛ به همین علت، از نظر ظاهری تنوع این نوع درب‌ها خط پایانی ندارد. این درب‌ها اکثرا دارای قطری طولانی هستند که از نظر پهنا آنها را بزرگ و عریض می‌کند. این حجم از بزرگی درب با فلز و موادی محکم و نفوذ ناپذیر پر می‌شود و همه این‌ها توسط فقل‌های چندگانه و بسیار محکم در چارچوپی فلزی محافظت می‌شوند. علاوه بر این، فناوری‌های ضدسرقت نوین نیز از قابلیت‌هایی هستند که فقط درب‌های ضدسرقت و لوکس از آنها برخوردار هستند؛ قابلیت‌هایی چون تنظیم رمز امنیتی برای باز کردن و قفل کردن درب، استفاده از اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های موبایل برای باز و بسته کردن درب، استفاده از ریموت و غیره.

درب‌های لوکس امنیتی، همان‌طور که گفته شد حداقل دارای نمایی زیبا و خاص هستند که به‌خودی خود مزیت بزرگی نسبت به درب‌های امنیتی معمولی محسوب می‌شود. درب‌های لوکس امنیتی برای افرادی مناسب هستند که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین دغدغه فکری بهترین خرید یا سفارش را انجام دهند؛ زیرا دیگر مطمئن هستند هم زیبایی یک درب چوبی اصیل را می‌توانند داشته باشند و هم امنیت یک درب ضدسرقت مدرن را. ما مفتخریم که در SGP Doors به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌های درب‌های لوکس امنیتی، مشتری‌های خود را هم از داشتن زیبایی و هم از داشتن امنیت مطمئن سازیم. اگر به‌دنبال خرید یا سفارش یک درب لوکس امنیتی خاص و بسیار مقاوم هستید، می‌توانید به SGP Doors اعتماد کنید.

http://doors.sgpco.com

SGP درب های امنیتی...
ما را در سایت SGP درب های امنیتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sgpdoors sgpdoors بازدید : 294 تاريخ : 15 مهر 1398 ساعت: 14:29

 

امروزه اکثر درب‌های ورودی خانه‌ها و ساختمان‌ها از نوع درب‌های ضد سرقت یا امنیتی هستند؛ اگر هم ساختمان یا خانه‌ای از این درب ورودی استفاده نمی‌کند، می‌بایست از صاحب آن ساختمان یا خانه بپرسید که چه حسی درباره این نوع درب‌ها دارد، چون که به احتمال بسیار زیاد با چنین پاسخی روبه‌رو می‌شوید: می‌خواهم به‌زودی یکی از آنها را به جای این درب قدیمی نصب کنم. در این مقاله به چرایی این پاسخ می‌پردازیم و می‌گوییم که چرا همه ما باید از درب‌های ضد سرقت استفاده کنیم.

 

ترکیب زیبایی و امنیت ضمانت‌شده

می‌توان گفت درب‌های ضد سرقت کامل‌ترین نوع درب هستند که دو معیار اصلی و وظیفه هر درب تمام‌عیاری را ادا می‌کنند: زیبایی و امنیت. اولین و اساسی‌ترین دلیل به‌وجود آمدن و شکل گرفتن ایده ساخت درب در ذهن انسان بالا بردن امنیت خانه‌اش بوده. وقتی که یک نوع درب «ضد سرقت» نامیده می‌شود، این یعنی که دیگر انسان پرمشغله امروزی لازم نیست نگران باشد که مبادا وقتی خانه نیست یا وقتی که در خانه‌اش دارد استراحت می‌کند مورد آزار، اذیت و تهدید غریبه‌های خطرناکی چون دزدها قرار بگیرد. گذشته از این‌که درب‌های ضد سرقت دارای امنیت بسیار بالایی هستند، تنوع طراحی در آنها و استفاده از فلز، چوپ و دیگر عناصر صنعتی باعث می‌شود شما هیچ نگرانی بابت زیبا بودن دروازه ورودی به خانه‌تان داشته باشید. تصور کنید می‌خواهید یک اتومبیل بخرید و برای خرید یک اتومبیل معیارهایی چون کارایی، امنیت و زیبایی جز معیارهای اصلی هر فردی در خرید چنین محصولی هستند. وقتی شما یک اتومبیل خریداری کنید که تمام این مولفه‌ها را داشته باشد، علاوه بر این‌که خودتان تماما راضی هستید، مدام با تعریف و تمجید دوستان و آشنایان روبه‌رو می‌شوید و از این افراد می‌شنوید که آنها هم قصد خرید چنین محصولی را دارند. همین موضوع درباره درب‌های ضد سرقت نیز صدق می‌کند.

قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده

درب‌های ضد سرقت علاوه بر این‌که به خودی خود دارای طرح‌های چشم‌نواز و جذابی هستند، قابل شخصی‌سازی نیز هستند. چه نوع روکشی می‌خواهید روی درب ضد سرقت خود بکشید و ظاهر آن شخصی‌سازی کنید؟ می‌خواهید درب خانه یا محل کارتان به‌صورت خودکار یا الکترونیک قفل شود؟ می‌خواهید دربی سفارش دهید که چون درب‌های قدیمی یا سنتی حس خاصی به میهمانان‌تان بدهد؟ همه این کارها را به‌راحتی می‌توانید با سفارش و خرید درب‌های ضد سرقت انجام دهید. همان‌طور که بالاتر نیز گفتیم، درب‌های ضد سرقت ترکیبی کامل از هر چیزی هستند که انسان مدرن و امروزی نیاز دارد.

عایق‌هایی بی‌نظیر

درب‌های ضد سرقت علاوه بر ویژگی‌های بالا، به‌عنوان عایق‌هایی بی‌مانند نیز شناخته می‌شوند. این نوع درب‌ها عایق‌هایی صوتی، حرارتی و رطوبتی فوق‌العاده‌ای هستند و همین آنها را تبدیل به سپرهایی محافظتی و نفوذناپذیر تبدیل می‌کند؛ سپرهایی که در هیچ فصلی دچار خرابی، خوردگی یا زنگ‌زدگی نمی‌شوند. علاوه بر این، این نوع درب‌ها از ردوبدل شدن هوا نیز جلوگیری می‌کنند؛ یک ویژگی که باعث می‌شود هوای خانه یا محل کارتان همیشه بر وقف مراد شما باشد. ویژگی نفوذناپذیری هوا از محیط بیرون باعث می‌شود که شما نگران هجوم حشرات به داخل ساختمان نیز نباشید.

حتما دیگر تا الان متوجه شده‌اید که می‌توانید از درب‌های ضد سرقت چه انتظاراتی داشته باشید. با خرید این درب‌ها نه تنها روی امنیت و زیبایی خانه سرمایه‌گذاری می‌کنید، بلکه آرامش خاطر و آسایش خود و خانواده‌تان را نیز به سطح دیگری می‌برید. ما در SGP Doors بهترین و با کیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت را تولید می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که شما با سفارش و خرید درب‌های تولیدی ما هم زیبایی، هم امنیت و هم کارایی را به خانه و محل کار خود می‌برید. وظیفه ما تضمین امنیت شما به بهترین صورت ممکن است.

http://doors.sgpco.com

SGP درب های امنیتی...
ما را در سایت SGP درب های امنیتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sgpdoors sgpdoors بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت: 15:06

علاوه بر درب‌های لوکس امنیتی، در دسته‌بندی انواع درب‌ها با نام «درب‌های لوکس داخلی» نیز روبه‌رو می‌شویم. تفاوت درب‌های لوکس امنیتی را با درب‌های امنیتی معمولی می‌دانیم، اما تفاوت درب‌های لوکس داخلی با درب‌های چوبی در چه مواردی است؟ پاسخ این سوال را می‌خواهیم در این مطلب بیابیم و بررسی‌اش کنیم.

در ظاهر، درب‌های لوکس داخلی تفاوت آن‌چنانی با درب‌های چوبی معمولی ندارند، اما تفاوت اصلی این نوع درب‌ها در نحوه کارکرد و نصب‌شان خلاصه می‌شود. درب‌های چوبی (همه انواع آنها از کلاسیک تا عادی) همگی هزینه تولید و نصب نسبتا بالایی دارند و در برابر رطوبت و انواع ضربه نیز آسیب‌پذیر هستند. درب‌های لوکس داخلی برخلاف درب‌های چوبی، با استانداردهای جدید و با توجه به نیازهای امروزی طراحی و تولید می‌شوند و این یعنی چون درب‌های چوبی حین نصب دردسرساز نیستند و از حیث هزینه نیز مقرون به‌صرفه هستند. درب‌ لوکس داخلی نیازی به نصب چارچوب فلزی یا فریم انتظار ندارد و می‌توان آن را به‌صورت هم‌زمان با چارچوب خودش در ساختمان نصب کرد.

با توجه به این‌که اکثر ساختمان‌ها امروزه درب ورودی خود را نیز یک درب لوکس امنیتی انتخاب می‌کنند، درب‌های لوکس داخلی نیز دارای قابلیت انتخاب روکش‌های متفاوت هستند تا بتوان از نظر ظاهری آنها را با درب‌ یا درب‌های ورودی هماهنگ کرد. این درب‌ها با خشک‌کن صنعتی فرآوری می‌شوند و همین باعث می‌شود تا در برابر رطوبت مقاوم باشند و در برابر ضربه نیز به نسبت درب‌های چوبی مقاومت بیشتری داشته باشند. مقاوت در برابر رطوبت باعث می‌شود که نخواهید در فصل‌های سرد و آب‌وهوای مرطوب نگران نفوذ قارچ و باکتری به درب‌ها و فضای ساختمان باشید.

درب‌های لوکس داخلی از نظر شکل و ظاهر دارای چهره‌ای مدرن و شیک هستند که کاملا مناسب ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری امروزی طراحی شده‌اند. این درب‌ها نیز عمدتا با چوب تولید می‌شوند، اما همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، روند تولید آنها با درب‌های چوبی کلاسیک متفاوت است و همین قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی در آنها به‌وجود می‌آورد که تبدیل به انتخابی بسیار مناسب می‌شوند. روش تولید و نصب متفاوت درب لوکس داخلی از درب چوبی باعث می‌شود اختلاف قابل توجهی بین قیمت‌های هر نوع درب به‌وجود بیاید. هر چند که درب‌های چوبی کلاسیک به‌خاطر ابهت و زیبایی خاص‌شان شناخته می‌شوند، اما اگر دنبال انتخابی مقرون به‌صرفه و با طول عمر بیشتری باشید، درب‌های لوکس داخلی انتخاب پیشنهادی هر فروشنده‌ای به شما خواهند بود.

در انتها، از این خرسندیم که توانستیم شما را متوجه تفاوت‌های درب‌های لوکس داخلی با درب‌های چوبی بکنیم و از این خرسندیم که حتی ذره‌ای هم شده در انتخاب خریدتان شما را یاری کرده‌ایم. اگر نام SGP Doors به گوش‌تان نخورده، باید به شما بگوییم که ما در این مجموعه انواع درب‌های لوکس داخلی و امنیتی را طراحی می‌کنیم و با توجه به سلیقه و اولویت‌های شما، این درب‌ها را برای‌تان شخصی‌سازی می‌کنیم. فعالیت ما با توجه به استانداردهای ملی و نیازهای هم‌وطن‌هایمان همیشه در جریان بوده و خوشحالیم که به‌واسطه SGP Doors نیز در خدمت شما هستیم.

http://doors.sgpco.com

 
SGP درب های امنیتی...
ما را در سایت SGP درب های امنیتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sgpdoors sgpdoors بازدید : 267 تاريخ : يکشنبه 14 مهر 1398 ساعت: 17:18

دو نوع از محبوب‌ترین و پرکاربردترین درب‌ها، درب‌های چوبی و درب‌های ضدسرقت هستند که بسیاری حتی با بررسی بسیار موقعیت و شرایط ساختمان خود نمی‌توانند تصمیم نهایی را در انتخاب یکی از این دو نوع درب‌ را بگیرند. ما در این مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم که چگونه از بین درب‌های چوبی و درب‌های ضدسرقت یکی را انتخاب کنید. در نهایت، تصمیم نهایی را شما با توجه سلیقه و نیازهای خود می‌گیرید و ما در این مطلب با توجه به هر موقعیت و شرایط پیشنهاد انتخاب یک گزینه را به شما می‌دهیم.

همان‌طور که می‌دانید یا حدس می‌زنید، درب‌های امنیتی یا ضدسرقت با توجه به اسم‌شان اولویت را امنیت قرار می‌دهند و سپس زیبایی. درب‌های چوبی تقریبا عکس درب‌های امنیتی هستند و بیشتر زیبایی را در اولویت ارائه به مشتری خود قرار می‌دهند. با توجه به این مولفه‌ها، چیزی رایج‌تر است و می‌توانیم به وضوح در کشورمان ببینیم، استفاده بیشتر از درب‌های چوبی به‌عنوان درب‌های داخلی و استفاده بیشتر از درب‌های ضدسرقت به‌عنوان درب‌های ورودی است. این جریان رایج پیشنهاد ما نیز است، اما با توجه به جایگاه و شرایط ساختمان شما این انتخاب‌ها می‌توانند تغییر کنند.

برای مثال، اگر شما در منطقه‌ای امن و با حضور نگهبانی زندگی می‌کنید، چه در یک ویلا مستقر هستید و چه در یک مجتمع مسکونی، می‌توانید با خیال راحت‌تری یک درب چوبی برای درب ورودی خانه‌تان سفارش دهید. اگر در مناطق پرت‌تر و خلوت‌تر شهر ساکن هستید، چه خانه ویلایی دارید یا چه خانه مسکونی واقع در مجتمع پیشنهاد می‌شود که برای درب ورودی خانه‌تان یک درب امنیتی یا ضدسرقت خریداری کنید. درب‌های امنیتی یا ضدسرقت انواع مختلفی دارند و همین تنوع در آنها باعث می‌شود بتوانید از آنها در هر موقعیت و شرایطی بهره ببرید؛ که این ویژگی خیال افراد محتاط را تا حد زیادی راحت می‌کند و از دغدغه‌های فکری‌شان می‌کاهد.

کمی از فضای مسکونی که فاصله بگیریم، می‌رسیم به ساختمان‌های تجاری، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و... . برای دفترهای کاری، باز هم با توجه به منطقه امن و ناامن می‌بایست تصمیم گرفت که چه نوع دربی نصب کرد. علاوه بر این مهم، سلیقه و حوزه کسب‌وکار نیز می‌تواند مولفه مهمی در انتخاب و سفارش درب ورودی اصلی دفتر کار باشد. پیشنهاد می‌شود برای درب ورودی دفاتر کاری و دفاتر نمایندگی درب ضدسرقت از نوع درب لوکس امنیتی تهیه کنید تا هم از نظر زیبایی و هم امنیت خیال‌تان راحت باشد. البته، ناگفته نماند که اکثر دفاتر کاری در مجتمع‌ها واقع شده‌اند که خودشان دارای نگهبانی و درب‌های ورودی امنیتی هستند. پس با توجه به این نکته، می‌توانید در صورت تمایل درب‌های چوبی را نیز به‌عنوان گزینه خرید در اولویت قرار دهید. خوبی درب‌های چوبی برای استفاده در این مکان‌ها این است که حس آرامش خاصی را می‌توانند به کارکنان و دیگر افراد که به دفتر رفت‌وآمد دارند، منتقل کنند و در کل جلوه‌گر فضای خاصی برای دفتر باشند. برای انتخاب درب‌های داخلی دفترهای کاری نیز پیشنهاد می‌شود اتاق‌هایی که در آنها اطلاعات یا وسایل ارزشمندی قرار دارد را با یک درب امنیتی لوکس مجهز کنید و دیگر اتاق‌ها را با درب‌های چوبی.

گذشته از بحث دفاتر کاری و نمایندگی‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ و غذاخوری‌ها را داریم که می‌توان در کنار این دسته‌بندی هتل‌ها و مهمان‌خوانه‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد. این دسته‌بندی ساختمان‌ها به‌علت کاربرد گردشگری و تفریحی که دارند، می‌بایست در وهله اول به زیبایی اهمیت بدهند و سپس به امنیت. البته، هتل‌ها و مهمان‌خوانه‌ها می‌بایست هم مولفه زیبایی و هم امنیت را در یک سطح مورد توجه قرار دهند؛ زیرا حوزه کسب‌وکار آنها مجاب می‌کند که هم به فکر جذب مهمان و مشتری باشند و هم به فکر امنیت و آرامش آنها. برای هتل‌ها و مهمان‌خوانه‌ها پیشنهاد می‌شود حتما درب ورودی خود را یک درب امنیتی لوکس انتخاب کنند تا بتوانند با خیال راحت‌تری به کسب‌وکار خود بپردازند. در مورد رستوران‌ها، کافی‌شاپ و غذاخوری‌ها نیز پیشنهاد می‌شود درب‌های چوبی را در اولویت قرار دهند و سپس درب‌های امنیتی لوکس که باز هم با توجه به سبک و سیاق هر رستوران یا کافی شاپ، هر کدام از این انتخاب‌ها می‌تواند جای دیگری را پر کند. شایان توجه است که همیشه برای افراد محتاطی که چنین کسب‌وکاری دارند، گزینه درب‌های امنیتی ثانویه چون درب‌های مشبک و دیگر درب‌ها نیز وجود دارد. این افراد می‌توانند پس ازز نصب درب چوبی مورد نظر خود، با نصب درب‌های امنیتی دیگر از این حیث نیز اطمینان حاصل نمایند.

فکر می‌کنیم که دیگر ذهنیت لازم برای انتخاب هر نوع از درب‌های چوبی و امنیتی را برای‌تان ایجاد کرده باشیم و امیدواریم اط اطلاعات نوشته شده در این مطلب استفاده مفیدی کرده باشید. ما در شرکت SGP Doors تولیدکننده هر دو نوع این درب‌ها و دیگر انواع مختلف آنها هستیم که به‌صورت سفارشی نیز برای مشتریان خود درب‌های چوبی و امنیتی طراحی و تولید می‌کنیم. SGP Doors به‌عنوان یکی از معتمدترین شرکت‌ها در زمینه صنعت ساختمان و شهرسازی تضمین می‌کند که با تولید درب‌های چوبی و امنیتی هم زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد و هم امنیت تام را.

http://doors.sgpco.com

SGP درب های امنیتی...
ما را در سایت SGP درب های امنیتی دنبال می کنید

برچسب : درب‌های ضد سرقت ,امنیت ضمانت‌شده , درب‌های چوبی, درب‌های ضدسرقت, نویسنده : sgpdoors sgpdoors بازدید : 258 تاريخ : 8 مهر 1398 ساعت: 11:51

با توجه به نیازهای انسان امروزی، شرکت‌های مختلفی انواع و اقسام درب‌های امنیتی یا ضدسرقت را تولید می‌کنند تا هر فرد برای محافظت و بخشیدن جلوه‌ای زیبا به خانه یا محل کارش از آنها استفاده کند. پرکاربردترین و محبوب‌ترین نوع درب‌های امنیتی، درب‌های لوکس ضدسرقت هستند؛ اما در این مطلب به معرفی انواع درب‌های ضدسرقت در کنار درب‌های لوکس این نوع درب‌ها می‌پردازیم.

درب‌های امنیتی چدنی

این نوع درب‌ها که در ساخت آنها از فلز چدن استفاده می‌شود معمولا به‌عنوان درب‌های ورودی اصلی یک مجتمع، باغ یا یک خانه ویلایی بزرگ استفاده می‌شوند. چیزی که باعث می‌شود این نوع درب‌ها در دسته درب‌های امنیتی قرار بگیرند، استحکام فلز چدن است؛ وگرنه از این حیث که به فناوری خاصی برای جلوگیری از سرقت مجهز باشند، نمی‌توانید روی آنها حسابی باز کنید. طراحی این نوع درب‌ها معمولا با تنوع و خلاقیت بالایی انجام می‌شود تا ظاهر ساختمان از بیرون نیز حفظ شود و جلوه‌ای خاصی به ساختمان بخشیده شود.

درب‌های جلایافته و تزیینی

این نوع درب‌ها سعی می‌کنند علاوه بر رعایت بحث استحکام و سخت کردن کار برای دزدها، از حیث زیبایی نیز بسیار مورد توجه قرار بگیرند. این نوع درب‌ها نیز بسته به موادی که در ساخت‌شان استفاده شده و بسته به طرح کلی‌شان، هم می‌توانند به‌عنوان درب ورودی اصلی ساختمان (حیاط) استفاده شوند و هم به‌عنوان درب ورودی هر واحد آن. تنوع در این دسته‌بندی درب‌های امنیتی بالاست و بیشتر آنها به‌صورت سفارشی طراحی و ساخته می‌شوند.

درب‌های فلزی ضدزنگ

اگر استحکام و قدرت استقامت درب‌ها برای‌تان اهمیت بسیاری دارد، پس باید بیخیال زیبایی و جلوه‌های خاص بشوید؛ حداقل تا حد زیادی باید فکر ظاهر چشم‌نواز درب‌ها را از فکرتان بیرون کنید. درب‌های فلزی ضد زنگ همان‌طور که از نام‌شان برمی‌آید در دسته محکم‌ترین و غیرقابل نفوذترین درب‌های امنیتی به‌حساب می‌آیند. این درب‌ها علاوه براستحکام و ساخته شدن از فلز خالص و آلیاژهای آن، ضدزنگ و پوسیدگی هستند و همین ویژگی نیز باز ثابت می‌کند که با داشتن استحکام و نفوذ ناپذیری بالا، باید انتظارات خود از وجهه دیگر یک درب امنیتی یعنی زیبایی را تا حد زیادی پایین بیاورید. تنوع ظاهری در این درب‌های خیلی بالا نیست و نباید دنبال طرح‌های فانتزی و چشم‌نواز در این نوع درب‌های امنیتی بگردید.

درب‌های امنیتی مشبک

این درب‌ها به‌دلیل طراحی‌شان «مشبک» یا «الماس‌مانند» خوانده می‌شوند. طراحی زنجیره‌ای بدنه مرکزی آنها باعث می‌شود انتخابی مناسب برای درب حیاط پشتی خانه یا حتی پنجره‌های بزرگ خانه یا باغ باشند. این نوع درب‌ها نیز به نوبه خود و با توجه به کاربری‌ خود دارای اندازه‌های کوچک و بزرگی هستند که به میل خریدار می‌توانند با شیشه یا بدون شیشه ساخته شوند. از حیث ظاهری خیلی تنوع و چشم‌انداز خاصی ندارند و از نظر میزان امنیت نیز با توجه به کاربری خود می‌توانند درب‌های تاثیرگذار و مفیدی باشند.

درب‌های امنیتی شیشه‌ای

این نوع درب‌ها عموما کاربری شبیه به کاربری درب‌های مشبک دارند اما از حیث امنیت می‌توان گفت به‌نسبت دارای امنیت بیشتری هستند. همان‌طور که از نام‌شان می‌توان متوجه شد، درب‌های امنیتی شیشه‌ای به‌غیر از چارچوب خود در بدنه مرکزی‌شان موادی جز شیشه ندارند و شیشه استفاده شد در آنها شیشه‌ای بسیار قوی، محکم در برخی موارد سفارشی ضدضربه و کاملا غیرقابل نفوذ است. این نوع درب‌ها به‌خاطر شیشه‌ای بودن‌شان بیشتر برای درب‌های ورودی به حیاط‌ها، باغ‌ها و استخرها استفاده می‌شوند. درب‌های امنیتی شیشه‌ای بزرگ‌ترین ویژگی که دارند این است که دید صاحب ملک را به بیرون یا به حیاط خانه‌اش همیشه باز نگه می‌دارند و می‌توانند نورگیرهای خوبی نیز باشند.

درب‌های لوکس امنیتی

این نوع درب‌ها کامل‌ترین نوع درب‌های امنیتی هستند که کاربرد بسیاری در هر بخش ساختمان می‌توانند داشته باشند. این نوع درب‌ها بیشتر به عنوان درب‌های ورودی اصلی به واحدهای تجاری یا مسکونی و البته درب‌های ورودی به اتاق‌های مهمی چون اتاق رییس دفتر و... استفاده می‌شوند. از نظر ظاهری طراحی آنها تنوعی بی حدومرز دارد و به‌خاطر مواد ترکیبی ساخت آنها که از فلز و چوب است، شما هم می‌توانید طرح دلخواه خود را پیدا کنید یا سفارش دهید و هم در کنار آن از بابت امنیت خیال‌تان راحت باشد. این درب‌ها جز عریض‌ترین و سنگین‌ترین درب‌های امنیتی هستند که قفل‌های چندگانه و فناوری‌های ضدسرقت‌شان باعث می‌شود محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوع درب‌های امنیتی باشند. از فناوری‌های دیجیتال چون رمز امنیتی و ریموت گرفته تا فناوری‌های غیردیجیتال چون قفل‌های چندگانه و چارچوب‌های غیرقابل نفوذ همگی درب‌های لوکس امنیتی را تبدیل به انتخابی کاملا مطمئن و تضمین‌شده می‌کنند.

امیدواریم از اطلاعات این مطلب استفاده کرده باشید و علاوه برآشنایی با درب‌های امنیتی، نوع مورد نظر خود را نیز از نوع درب‌ها پیدا کرده باشید. ما در SGP Doors بهترین و با کیفیت‌ترین درب‌های لوکس امنیتی را طراحی و تولید می‌کنیم. اولویت ما در SGP Doors  این است که مطمئن می‌شویم شما با سفارش و خرید درب‌های تولیدی ما هم زیبایی و هم امنیت را به خانه یا محل کار خود می‌برید. وظیفه ما تضمین امنیت شما به بهترین صورت ممکن است.

 
SGP درب های امنیتی...
ما را در سایت SGP درب های امنیتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sgpdoors sgpdoors بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 17:35